Kýšo, řekni sýr

Pro případ, že bychom se zbláznili úplně a rozhodli se proměnit dovolenou v "dovolenou" jsme se s Kýšou vydali na magistrát pro jeho první občanku. Paní úřednici jsme zcela jistě způsobili noční můry do nocí budoucích...

Nebudu vás unavovat klasikou, jak někam letím na poslední chvíli (o pět minut dýl), všechno mi padá (kabelka a veškerý obsah) a v kanceláři magistrátu kácím co můžu (sebe), natož abych vyjmenovávala, co jsem měla mít s sebou a samozřejmě nemám (naštěstí jsem nezapomněla Kryštofa).

Kýša usazen, paní zahřívá foťák (nebo co to dělá). A pak to začne.

Úřednice: Tak ho můzete rozesmát.
Já:??????????
Ú: No ať se na té fotce směje.
Já: No jo, ale on se před neznámým člověkem smát nebude.
Ú: To mi neříkejte, všechny děti se smějou.
Já: Naše taky, ale ne na povel...
Ú: Mám hračky, zkusíme to...

Vytahuje hračky a zběsile mává před Kryštofem. On se usměje, ale foťák má zpoždění. Úřednice mi ukazuje fotku, na níž vypadá Kýša jako fakt hodně nasranej.

Já: No vida, máme to!
Ú: No to snad ne...
Já: Lepší to nebude.
Ú: Uvidíme...

A fakt to zkouší. Sedmkrát!!!  V tý budce je asi 70 stupňů a vypadá to, že paní za přepážkou už to bere osobně. Čím dýl tam jsme, tím hůř se Kýša tváří. Nakonec to úřednice vzdává a ukazuje mi plejádu obličejů říkajících "Ahoj kontrolo na letišti, roste ze mě masový vrah a vy s tím nic neuděláte, protože se maskuju za mimino." Vybírám ten nejmíň hroznej a s vítězným výrazem JÁ TO ŘÍKALA se chystám opustit budku. Ale paní za přepážkou se oklepe z šoku a vyprovází nás doporučením, ať nejezdíme do Norska, protože to dítě vypadá tak nasraně, že by nám ho tam mohli vzít....  No, do Norska jsme se chtěli už dávno podívat...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Chci vidět kozy!

Milujeme zvířata...

Co vás může překvapit, když trávíte dovolenou bez prcka