Škatule

Osobně jsem se nikdy do žádné škatulky neřadila. Ano, byla doba, kdy jsem chodila výhradně v černé, případně poslouchala konkrétní typ hudby, ale nikdy jsem o sobě neřekla, že patřím k těm nebo těm. Teď ale cítím, že jsem na pokraji...

Poprvé jsem se s tím setkala v těhotenství. Tak nějak přirozeně mě to táhlo na portály, kde se shlukují podobně postižené ženy - tedy těhotné, případně mající děti. A zhruba v té době jsem zjistila, že se dobrovolně škatulkují. Tak například zkuste tipnout, kdo jsou bydlenky. Dám vám 2 možnosti - buď jsou to manželky od šneků, co nosí svůj domek stále na zádech, nebo jsou to ženy, které věnují veškerý svůj volný čas zkrášlování svého obydlí. Druhá možnost je správná... Za další skupiny, kam se skutečně někdo dobrovolně řadí, můžu vyjmenovat tvořilky, snažilky, nosnice (o tomto tématu někdy příště). Většinou je jasné, co název vyjadřuje, ale někdy se teda musím fakt hluboce zamyslet!

Tím ovšem nechci ženy ve skupinách nijak shodit. Naopak! Z části to jsou totiž naprosto normální baby, které, na rozdíl ode mě, něco umí. A to něco jsou ruční práce. Dostala jsem se k nim díky nápadu vytvořit Kýšovi quiet book. Kdo neví a koho zajímá - ručně šitá kniha pro zabavení škodiče. Více doporučuji strejda google.... :-). A pááááni! Co některé ty ženské dokážou, to je teda masakr!

Já osobně jednou na čtvrtletním vysvědčení měla 4 z rodinky. Musela jsem štupovat ponožky. Při odevzdání úkolu jsem vysvětlila učitelce, že nejsme chudáci, abychom si nemohli koupit nové, které jsem jí podala. Bohužel to nějak nevydýchala, takže kromě té 4 jsem dostala ještě třídní důtku. Loni v létě jsem se chtěla naučit háčkovat a tak si to ségra vzala na starost. Koupila jsem si (špatnou) přízi a háček. Pak jsem si při tvoření dlouhého sloupku zlomila levou ruku. Přízi i háček už má ségra:-).

No a teď se chystám na quiet book!!! To znamená, že budu nejspíš tvořilka (nebo vlněnka/plstěnka/magorka????). Myslím, že se teď nějakou dobu neuvidíme. Nejspíš si totiž prošiju nohu šicím strojem, vteřinovým lepidlem si přilepím jazyk k patru (což už se mi mimochodem fakt stalo!) a při vyšívání si zlomím ruku - tentokrát pravou. Myslete na mě!




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Chci vidět kozy!

Milujeme zvířata...

Co vás může překvapit, když trávíte dovolenou bez prcka